Bindrunes? Your thoughts about them

For those who wish to establish a relationship with Satan.

Topics of discussion include: Demons, Magick, Satanic Witchcraft and much more!

http://www.joyofsatan.org/

Moderators: HP Mageson666, High Priest Jake Carlson

User avatar
AncientShadow666
Posts: 517
Location: Arierheim

Bindrunes? Your thoughts about them

Postby AncientShadow666 » Thu Oct 12, 2017 9:51 pm

im working currently something on runes and doing researches on my own, so i wanted to ask of you do BINDRUNES have any powerful meanings? i mean like combinations or something... i dont mean during workings i mean it literally as written symbols, if they have any effect if one meditates on them etc.... because ive been working on some, and some do feel like they have some kind of power while others dont... maybe im just delussional, that is why im asking if anyone has any knowledge about this or experience 8-) all thoughts are appreciated 8-)

Hails to you all
dancing little daemons all around
releasing their victory sound
lalala sieg heil, sieg heil
can't you see their smile?
dancing little daemons all around
their rythm is shaking the ground
lalala sieg heil, sieg heil
celebrating on the distant blue isle...

User avatar
13th_Wolf
Posts: 172
Location: Birthplace of the Industrial Revolution, and soon the SSatanic Revolution...

Re: Bindrunes? Your thoughts about them

Postby 13th_Wolf » Sat Oct 14, 2017 7:35 pm

Sometimes I used to visualise the runes: Isa, Gebo and Algiz layered on top of eachother and attached them to whatever I wished to bind. I feel the best colour to use when visualising that combination is shining white, but I could be wrong. It definitely worked tho whenever I did it.

The reasoning for the 3 abovementioned runes, was that Isa and Gebo are obviously binding runes and would work well together, but the Algiz rune I used more for the sense that whatever binding I was doing was in the way of protection. Idk about any other rune combinations tho, or which to vibrate.

The combination looks kinda like this (but in ASCII type shit XD):

\ I /
\ I /
\ I /
\I/
/I\
/ I \
/ I \
/ I \
From my time on this forum, all I can say to you is NEVER verbally square-go another Satanist unless you know your shit b0i. :ugeek:

✠ "Lieb Vaterland, magst ruhig sein - Fest steht und treu die wacht am Rhein"✠

FancyMancy
Posts: 1376

Re: Bindrunes? Your thoughts about them

Postby FancyMancy » Sat Oct 14, 2017 11:19 pm

13th_Wolf wrote:The combination looks kinda like this (but in ASCII type shit XD):

\ I /
\ I /
\ I /
\I/
/I\
/ I \
/ I \
/ I \


Image
Your special, uncomfortable, sensitive topics -
ancient-forums.com/viewtopic.php?f=3&t=1789

JoSM Links

Offend/upset - Emos/Emotional People/Water Signs/Cowards/Wimps/etc.
What's Harry Potter about?
Enemy respect?
jew legacy

User avatar
AncientShadow666
Posts: 517
Location: Arierheim

Re: Bindrunes? Your thoughts about them

Postby AncientShadow666 » Sun Oct 15, 2017 12:55 pm

FancyMancy wrote:
13th_Wolf wrote:The combination looks kinda like this (but in ASCII type shit XD):

\ I /
\ I /
\ I /
\I/
/I\
/ I \
/ I \
/ I \


Image


which leads to the hagalaz rune which represents the connection of all... hmmm alright, so i guess im not doing anything wrong when combining these, JUST need more time and research and lets see where they will lead me and if they will accomplish something... i mean surely they can, only the understanding is needed and practice, which i obviously need and its not a problem :D

thank you both for the replies
dancing little daemons all around
releasing their victory sound
lalala sieg heil, sieg heil
can't you see their smile?
dancing little daemons all around
their rythm is shaking the ground
lalala sieg heil, sieg heil
celebrating on the distant blue isle...

User avatar
13th_Wolf
Posts: 172
Location: Birthplace of the Industrial Revolution, and soon the SSatanic Revolution...

Re: Bindrunes? Your thoughts about them

Postby 13th_Wolf » Mon Oct 16, 2017 9:23 pm

FancyMancy wrote:
13th_Wolf wrote:The combination looks kinda like this (but in ASCII type shit XD):

\ I /
\ I /
\ I /
\I/
/I\
/ I \
/ I \
/ I \


Image


Cheers man, I'm not really familiar with this text art shit if you didn't ken XD.
From my time on this forum, all I can say to you is NEVER verbally square-go another Satanist unless you know your shit b0i. :ugeek:

✠ "Lieb Vaterland, magst ruhig sein - Fest steht und treu die wacht am Rhein"✠

User avatar
AncientShadow666
Posts: 517
Location: Arierheim

Re: Bindrunes? Your thoughts about them

Postby AncientShadow666 » Tue Oct 17, 2017 10:33 am

13th_Wolf wrote:
FancyMancy wrote:
13th_Wolf wrote:The combination looks kinda like this (but in ASCII type shit XD):

\ I /
\ I /
\ I /
\I/
/I\
/ I \
/ I \
/ I \


Image


Cheers man, I'm not really familiar with this text art shit if you didn't ken XD.


it kinda looks like a happy dancing man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dancing little daemons all around
releasing their victory sound
lalala sieg heil, sieg heil
can't you see their smile?
dancing little daemons all around
their rythm is shaking the ground
lalala sieg heil, sieg heil
celebrating on the distant blue isle...


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests